cockies mmmmmm!

Hej alla sötungar!
Kom hem fårn willy's för en stund sen va & mötte mamma på ett café.
Hann inte vara där så länge, efter det stack vi och handlade på willy's.
hahahah handlade kakor jag är en kakgris hahahah..
Så har nyss fixat maten som jag väntar på, kycklingklubba med ris gott!
Lyssnar ochså på filipinska låtar ohhh ska visa en låt som jag älskar den heter "hawak kaway" tyvärr kan jag inte flytande filipinska för mamma lärde mig aldrig när jag var liten. :( Tycker det är synd för jag vill så gärna kunna det men försöker lyssna när mamma pratar osv har börjat förstå vad hon säger men kan inte prata.
"Hawak kamay" handlar om vänskap den är så fiiin!
lyssna & njuut


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi tacktack:D

2010-01-13 @ 17:38:39
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/
Postat av: ellenor

var med i min tävling då under kategorin tävlingar :]

2010-01-13 @ 17:45:43
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0