hiss & diss

Maria hissar:

frägade linser!
Hur coolt är inte det..?
Ett måste!


Tjejkvällar!
Hur kul är inte än tjejkväll!?
Guud var så längessen ja hade en/var på en..
Så kul att sitta och skratta hela natten tills man somnar köpa massor av godis & chips!
Man kan snacka om allt utan att en massa killar tjuvlyssnar!

mjukisdress



älskar den!
Så jävla fin aso :o
Tro bara inte nu att jag  vill ha den för att dessie & kissie har den :s
Jag vill ha den för den är så jävla mysig och snygg!
Så skänt om mamma ber mig handla eller ngt sånt så kan man bara slänga på sig det och sticka ut.
+ de är så jävla snygga!
det ska vara juicy couture eller aso det är den jag vill ha.

Maria dissar:

Snacka bakom ens/min rygg.
Gillar inte ett dugg när man får reda på att någon eller flera snackat skit om en!
Så trött på det..

Folk som inte är sig själva.
Det är bara såååå töntigt ja förstår vissa som inte är sig själva kanske inte har det bra hemma eller ngt sånt.
Men det finns folk som är det utan ngn anledning snälla sluta med det ni är inte coola!

Otrevliga personer.
Tror jag ingen person gillar..?
Hur kul är det att träffa ngn som  inte är snäll!?
Inte alls kul skulle jag kunna tro...

Det var allt puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0