kan inte sova !

hahah guuud sitter o dricker te kan inte sova :(
Kanske inte berättat detta men jag dricker te j*vligt mycket!
Glömde att säga att jag var på vårdcentralen i morse för jag har nämligen något som heter exem *suck*
Det är inte något kul med det alls!
Det är bara utslag & väldigt torr hud som irriterar (för mig är den som torrast på vintern)
Själv tycker jag det är skönt att den inte är lika jobbig på sommarn för då brukar den försvinna :)
Exem smittas iaf inte.
Ibland blir jag så irriterad & nere när ja ser min kropp/hud ja gillar verkligen inte att titta på den för min exem..
Jag har fått väldigt dåligt självförtroende för detta men fick äntligen salovr för det idag.
Så ska snart smörja in med med salvan innan ja går & lägger mig.

// maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0