anmäl, anmäl, anmäl!

Hejsan allihopa!
Har tagit igen mig lite med min mormor..

Men har tänkt börja med en tävling som heter veckans blogg.
Denna tävlingen är tills på måndag då ja utser vinnaren.
Jag kommer lägga upp en bild på vinnaren och reklamera personen så att han/hon kan få mer läsare!
Vad tycks?

Det ända du behöver göra är att komentera detta inlägg med namn och bloggadress (måste ha för blogg att kunna vara med på tävlingen) och varför just DU ska vinna denna tävlingen.
Vinnaren utses på måndag och så börjar nästa tävling nästa lördag så anmäl!

Kommentarer
Postat av: maria :D

hej! gillar verkligen din blogg! jag skulle vilja vinna för jag vill jätte gärna ha mer läsare på min blogg. har inte jätte mycket besökare och jag skulle vilja ha mer! jag tycker din blogg är jätte fin:) skulle vilja vinna har aldrig vunnit en bloggtävling förrut:)

kraam !

2010-08-13 @ 13:15:06
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0