bad luck!

Hej allihopa mår inte alls bra nu!
Min mormor har nämligen dött idag och det jobbiga är att jag kommer ju från filipinerna och hon bor där.
Jag bodde där som bebis men flyttade hit till sverige när jag var några månader för min mamma träffade min svenske pappa.
Min mormor har alltid tyckt att ja vart speciell och det är så jobbigt när jag inte får träffa henne lika mycket som visa andra får träffa sina morföräldrar!


Ska leta upp en bild på henne och tända ljus runt.
Tror jag behöver ta det lungt idag för är fortfarande sjuk..
Lägger kanske upp något inlägg sen kram!

Kommentarer
Postat av: maria

tack så mycket!

jag kommer från Vietnam:)

vilket land kommer du ifrån?

Min msn: [email protected] :D

2010-07-03 @ 13:02:01
URL: http://kisses.devote.se
Postat av: ellinore

jag beklagar :(

sv ; ja, jag skle vilja åka dit ngn gång :)

2010-07-03 @ 13:17:27
URL: http://eelliinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0