everybody want's a happy mom!

Som sagt rubriken Stämmer med ett stort S!
Idag eller rättare sagt igår haha så ville jag göra min mamma glad genom göra dte mysigt och kolla på en film.

Så jag bestämde mig för att ta fram lite gott, slänga sig i soffan med mamma och ett par sköna filtar & kuddar.


btw är inte brickan gullig? :o


Du är det bästa som finns!


haha var bara tvungen att ta kort på denna kopp.. Det är en diddl kopp!
Kom ihåg när ja va 9-10 år jag och mina kompisar va helt galna i allt som hade med diddl & diddlina att göra man skulle samla på allt som var från brevpapper till koppar fick koppen av min gammelfaster när jag fyllde 9 år tror jag och har sparat den sen dess om jag har tur ska ja spara den tills jag börjar jobba så jag kan börja ha den som kaff/te kopp :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0