ingen gillar när ens mamma gråter!?

Jag fullkomligt HATAR med stoooooooooraaa bokstäver när min mamma är ledsen eller/och gråter!
Det är något jag tror ni alla där ute inte gillar..?
Kvällen har både vart sorlig och mysig jag och mamma grät i varandras famn och skrattade så vi fick tårar helt sjuk..
Jag tror ändå att vi behövde gråta ut oss efter allt med mormor mamma är helt förstörd känns det som och jag blir så ledsen då klarar verkligen inte av när just min mamma mår dåligt!
Var bara tvungen att skriva av mig lite..
Hoppas det hjälper lite i alla fall Ska sova snart så skriver det nu så jag inte glömmer sen!
Godnatt & sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå på dig gumman.

Ingen gillar när ens mamma gråter..

2011-03-02 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0