godmorgon!

Hann aldrig skriva ett inlägg igår kväll för jag orkade inte..
Efter basketträningen var jag så trött!
Så jävla nervös inför basketcupen i borås vi ska spela idag, vi ska möta jävligt bra lag!
Har ni något minne från när ni var nervösa..?
Yess mina längtade skor kom idag också, paladuium skorna!
Så fina är de har ingen bild på de men tar än från internett..



Så vad tycker ni?
Kan ta en bild lite senare idag när jag har på mig de!

Nu ska jag äta frukost och vänta på en kompis som heter Hannah som ska komma till mig innan skolan.
Kram!
//m

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA när jag gick in i affären så skrattade jag sönder åt dem!!!:O så fula, men det är min åsikt.

2010-09-14 @ 14:53:03
Postat av: tomas

asso den där anonym där upp har fan rätt hahahah skit fuuuuuuula ;o

2010-09-20 @ 16:37:35
Postat av: Anonym

har aldrig sett nåt FULARE

2010-09-21 @ 19:23:41
Postat av: anonym

FAN VA FULA, lika fula som du

2010-09-21 @ 19:24:33
Postat av: Sofia Andersson!

OMG:O hur fan kan man tycka att de skorna är snygga:S

De e ass fula OMG asso:S

Jag skulle aldrig kunna ha på mig sånna fula skor, asso mitt bajs är snyggare än de skorna:S

2010-10-01 @ 12:30:08
Postat av: maria

dom är jätte snygga! gillar både dom svarta och dom vita :D kram!

2010-12-26 @ 19:54:15
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0