solad & fräsh..

Kom nyss hem.
Har vart och solat med terese.
Glömde lägga upp dagens outfit lägger kanske upp en bild lite senare.
Va ju på museum idag med klassen fy f*an vad tråkigt!
Stack sen hem och fixade mig lite  o så..
Skulle egentligen träffa en kille som heter Simon guud så söt han är :(
Gillar han verkligen men han dissa mig eller någtot..
Så ja vet inte riktigt vad ja ska göra med det.
Nog snack om det!
Sitter i ett par rosa mjukisbyxor från raglady & min juciy tröja så mysigt haha..
Känner mig väldigt rosa!
Vad tycker ni om mjukisdress..?
Själv älskar jag det haha det är som osten på hamburgarn för mig.
Skriver mer sen eller imon för har så mycket läxor att plugga!
puss
//m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0