tandläkarn..

Som sagt har nyss vart hos tandläkarn för att laga en tand och det gick superbra!
Var lite nervös innan eller haha.. brukar alltid va det innan.
Brukar ni vara nervösa innan tandläkarn?
Hann inte äta lunch i skolan så ska göra det nu innan sista lektionen (gympa) -.-
+ vi ska ha bip test (heter det så?)
Vet ni vad det är?
Det är ett konditionstest inte kul!
Efter gympan drar jag nog och träffar min farmor som jag inte träffat på ett tag ska möta henne på torget efter att hon handlat presenter till min lillebror som fyller år på lördag.. tror jag haha.
Vi drar och äter på burger king eller något sånt sen hinner jag nog inte träffa nogon för har träning idag.
Se lite med tiden!
Slänger upp en bild på den rosa outfiten jag hade igår.


Skulle kanske tagit en bild på byxorna för sig? Vad tycker ni då..? Fult/fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0