har äntligen hittat!

Ett linne som är väldigt öppet på sidorna om ni förstår vad jag menar?
Älskar de, supersnygga!
Min mamma kom hem med det till mig idag och lite andra saker så ska lägga upp de lite senare håll ut ;)
Blir så himla glad av alla era snälla komentarer ni får mig verklige till att fortsätta blogga, love!



Vill så gärna ha en tatuering när jag blir äldre! Det finns så många fina i olika varianter!
Vill du ha en tatuering?
Själv är jag inte så mycket för såna stora och överdrivna tatueringar gillar mer små och betydelsefulla tatueringar!
Vill så gärna ha på handleden, har aldrig tänkt att man kan ha som på bilden ovan.
Men är det inte riktigt snygg!?
Hmm ;)

Kommentarer
Postat av: E

sv; nejdå, hihi ;)



Såklart att man ska tatuera sig när man blir äldrer, de är ju nästan ett "måste" tycker jag! Tycker de är grymt snyggt på lite mer diskreta ställen, som ex; handleden, örat, nacken, sida av ryggen och foten! Och att de står en betydelsefull text då! Tycker jag är super fint iaf ;) kraam!

2011-04-07 @ 21:30:22
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0