21 december

Tagga jul snart! Så sköööönt va nu har jag jullov!!



Ang Laserdomen.. Det var hur kul som helst haha det kändes typ som att spela Cs fast du var liksom inne i spelet haha.. ;) Det måste göras om till jullovet med tjejerna haha har ju lite försprång nu! Tyvärr blev det inga bilder för jag hade så kul så tänkte inte på att ta det..
Imon ska alla vi tjejer dra in till stan & köpa julklappar, mys! Har lite ideér på va det kommer bli sen kommer också min mamma komma så ska jag visa lite vad jag önskar mig osv..
Ska iaf försöka att inte glömma att ta bilder imon.
Ska ta & fixa mina naglar bild kommer senare eller imon! :)
Btw glömde säga att jag klippte mig igår kan visa bild imon efterssom ni kommer nog inte märka så mycket för att jag är nydushad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0