I'm gonna miss you

Kom hem nyss.. Ska ta och hämta lite te & fixa till mitt rum lite snabbt. Träffade Julia, Elin och Bella en snabbis när jag kom hem från middagen som jag var på idag. Hämtade lite grejer osv osv. Middagen var iaf jättemysig kommer sakna dig Sean!! Haha nu undrar ni säkert men de är min fabrors tjej son allt är ganska komplicerat och vill inte ta allt detta på bloggen men iaf min fabrors tjej är från portugal & hennes son har ju en pappa som bor i portugal så han va här och firade jul & åker imon.. :( Men tar han som min halvkusin hihi har inga kusiner på min svenska sida så tur att jag har min bror har alltid vart han jag lekt med oså under alla släkträffar och det är jag fan glad över!
Två bilder från när Sean vart här:
Nu ska jag spela Sims godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0