Känns redan som julov!

Eller är det bara jag som tycker det..?
För hela helgen har vart otroligt mysig! Imon ska klassen dra iväg och köra laserdome, haha + vi har sovmorgon!
På tisdag är det pysseldag, onsdag looov!!

Iaf.. I fredags var jag ju på danstävling tyvärr blev det ingen film på mig för mina kompisar kunde inte komma och har ingen aning om jag ens blev filmad hehe ;) men har film från finalen osv! Vill ni se den..? Det började med tryouts eller vad det heter så tog domarna ut de åtta bästa alltså kvartsfinal! Tyvärr kom jag inte vidare mer än tryouten men är  iaf asglad att jag vågade oså!
Igår var jag och tjejerna först på julkonsert det var jättefint men vi orkade verkligen inte vara kvar så vi drog hem till mig och myste med julbak, te & film! Just nu kollar jag på film och ska nog börja göra ordning mig när filmen är slut :) Måste bara säga att det kommer alltid så bra filmer nu innan jul!!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0