Myskläder, check!

Kom precis hem från att vart med lite kompisar. Födelsekalaset jag var på va bokstavligt katastrof.. Glömt att berätta att jag va & julshoppade i förrigår eller ngt? haha har inte koll på dagarna nu ;) Kan ta och visa er det någon dag. Har ju vart lite stressigt på nyår för visste inte vad jag skulla ha på mig! Men nu har jag hittat det och är riktigt nöjd så det får ni se imon! Imon måste jag iaf upp tidigt för ska mot torget och köpa det sista för nyår och ta en fika med Vera, FYFAN VAD JAG HAR SAKNAT DIG!!

Kan passa på och berätta vad jag har för planer inför nyår. Först ska jag med familjen till mammas kompis och äta middag osv. Känns så konstigt att inte va med min familj alls på nyår för det har jag gjort i alla år förutom detta och förra så jag kommer spendera middag osv med familjen sen åker jag vidare till Therese där jag kommer träffa de andra tjejerna & då blir det woop woop! Hehe det är min nyår och bilder kommer!!
Såhär såg jag ut idag, skinnbyxor, primes, blus, skinnjacka & pälsväst.
Haha joel ska spela kort..
Som sagt ta inte bilderna seriöst! We only live once so just have fun and take every day like it it's your last!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0