Stresssss

Shiiit! Är så jävla stressad över allt åh!! På Fredag sätts våra betyg och jag får ångest för har så mycket arbeten att bli klar med.. So, no, musik, matte you name it.. Måste fan vara riktigt jävla fokuserad i skolan imon!
Nog snack om det, tänkte kolla lite mer med er.. Är det något speciellt ni vill att jag sk skriva om mer osv osv..?
Dansen, kläder, tankar, åsikter mm? Kom gärna med förslag för har fått det tomt i huvudet och vet likssom inte vad jag ska skriva om hehe.. ;) Så komentera gärna i detta inlägg och kom med massvis!! Hade vart asnajs så får jag lite mer inspiration oså hihi! Puss på er!

Efterssom jag inte uppdaterat så mycket så vill jag bara säga att dansen hade avslutning förra fredagen & ni som inte vet så har Twisted feet (Dansskolan jag går på) en dansuppvisning som avslutning varje termin där alla klasser uppträder så jävla kul! Och det gick hur bra som helst även fast jag var jäääävligt nervös hehe ;) Min kära vän Julia filmade mig så kan försöka fixa videon så kan jag lägga upp den!!
Gissa vad jag ska göra på fredag då!? Jo då är det dans tävling och jag ska nog vara med. Det var ung för ett år sen jag var med i min första danstävling så detta blir min andra.. Sjukt nervös! Men får hoppas på det bästa. Fråga gärna om ni undrar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0