Varför kan inte tiden gå snabbare..!?

Hehe sitter framför datan och kollar lite bloggar. Tack till alla söta komentarer jag får ni är bäst! Väntar på att Twilight ska börja gaaaaah.. Har inte sett breaking dawn än måste fan göras.. kanske julovet..? :) Stack aldrig ut idag för det har regnat och blåsigt :( Ska ta och fix te innan det börjar. Fuck! Förlåt för språket men är så stressad med allt! På fredag sätts betygen och en massvis arbeten ska lämnas in denna vecka och jag är typ inte ens klar med hälften.. :( Åh problem problem.. Typsikt mig jobbar så jävla bra på lektioner & sen när det kommer till arbeten och inlämningar så suger jag på de! Lite bilder från Weheartit








Kommentarer
Postat av: Leyla Karabeg

sv: Japp där går lilla jag, hihi!

Jo men jag själv tycker att plus är en riktigt bra skola. Får många kommentarer när jag träffar nytt folk som går på andra gymnasium och bara slänger ut sig ''man kommer aldrig få jobb om man går på det gymnasie'' och massa annat...



Om jag ska vara ärlig tror jag ALDRIG dom skulle gjort en skola där man inte får någon utbildning eller något jobb efteråt. Om man t.ex går stylist som jag, då är det make, hår, och naglar som gäller. När jag sedan gått ut trean och jag gillade mest att hålla på med typ naglar och håret då är det ju självklart att jag kan läsa några kurser om det och sedan börja arbeta istället för att bara stå bakom make-up store disken (men vem vet, folk kanske tycker det också är kul?..)



Är det något mer du undrar över är det bara att fråga!

KRAMISAR

2011-12-13 @ 20:55:21
URL: http://leylie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0