Dag 11!

Mina föräldrar:
Min mamma heter merlanie och kommer från filipinerna hmm tror hon är 40 år nu.
Fast vad jag själv tycker och ser som samt många andra så ser hon mycket yngre ut!
Jag älskar min mamma oändligt & kommer aldrig sluta göra det, visst det händer att vi bråkar då & då men så är det väl för allla..? Hon älskar att shoppa och vara mycket i stan hehe ;) Det är ett av det bästa hon vet och hon har massvis med skor, väskor och kläder!
Min pappa heter mikael och är svensk Han är 42 år gammal.
Han är väl okej men har mer problem med honom än va jag har med mamma..
Det kan ju bero på att han bara är hemma varannan månad pågrund av jobb..
Iaf ska kolla på scary movie på femman nu HAHAHA den är ju så jävla rolig..!? :D
My mom! Love u.
Har ingen bild på pappa..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0