Dag 3!

Glömde göra inlägg igår om dag 3 :)
Skulle presentera mina syskon.
Har bara en bror som är ett år yngre än mig altså 13.
Kan vara jävligt irriterande men ibland världens goaste & gulligaste bror!
Grymt bra på att retas haha..
Fast tycker ändå bråk med sitt syskon är något med syskon saken att göra haha ni fattar va jag menar va..?
Han är också halv filipinsk som jag fast tycker inte han ser speciellt asiatisk ut som jag ser ut, han ser mer ut som en grek eller sydamerikansk.
Haha låter kanske sjukt men om han inte hade vart min brorsa så hade ja blivit kär eller något i han :$
Men tanken på att han är min bror får mig att tänka åt andra hållet!
Hans klädstil är jävligt snygg, mycket kläder från nk lite bortskämd är han, alltid nyklippt osv hehe..
Det som är lite synd är att han har en allvarlig astma.. Inte kul kom ihåg sen jag va lite att han fått åka mycket till sjukhus oså till och med bo på sjukhuset :o
Han är också allergisk mot allt med mjölk och nötter! Som han till och med kan av :|
Han har med sig sin spruta i sin väska till skola som han måste ta ifall han får i sig nötter som jag inte hoppas ska hända!
Har ingen bild på han på denna datan så lägger kanske upp det någon annan gång.
Något mer som ni vill veta om han så komentera bara!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0