dåligt uppdatering!

Hej som sagt ja ber om urkäkt för att jag inte bloggat!
Har typ inte vart hemma på hela dan idag..
Så idag vakna jag halv nio och käka frukost oså sen gjorde jag i ordning mig för matchen som började vid elva något sånt. VI VANN HEHE :D

Riktig rolig match mot ale! Iaf efter matchen drog jag iväg med en i mitt lag som heter elin till torget gick runt lite där så sen drog jag hem och fixa mig för skulle ut sen igen (haha kan inte komma ut svettig.. hmm lite grose kanske..?
Efter att jag fixat drog jag ut igen och träffa lite folk :)
Nu sitter jag med min älsklingpälski emma och myser haha sitter och käkar tjokissaker men whatever vi blir inte feta hihi..
Lyssnar på musik &kollar tv haha aja skriver om några timmar eller nåt puss!
Sorry för den dåliga bildkvalitén..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0