die hard 4.. hehe :)

Hejsan kom hem för någon timma sen från sätila där vi spela match.. HAHA förlåt för er som bor där men värsta bondstället :o
Hade aldrig klarat av att bo sådär på landet.. Vad föredrar ni, landet eller innestaden?
Innestaden ftw (min åsikt) tänk att typ få gå långt till bussen för att komma till jobb/skola/stan osv.. inte min grej!
Just nu gör jag inte så mycket sitter lite vid datan och kollar die hard :D
hehe.. e lite rolig tror inte att folk vet om att ja älskar faktiskt action filmer :o har vuxit upp med en pappa och bror som kollar de så de kanske blir som man bor..
Aja förlora matchen :| men nästa gång tar vi de!! Nu ska ja kolla klart filmen och sen läggags tror jag..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0