drama, drama, drama..

Säger bara shit.
Har inte haft tid att blogga för att har haft fullt upp denna helg.
Igår var jag med massa kompisar men allt sluta med drama orkar inte ta upp det för det är inget som u guys have to know, räcker med de som va där vet vad det handlar om.
Emma stack hem med mig igår & sovde över sen skulle jag spela tidig match idag så hon fick dra tidigt.
Matchen gick bra & vi mötte bosna ;)
Sen efter matchen träffa jag gott folk & nu sitter jag här.
Köpte två navelpiercingar på ur & penn gaaash va snygga o billiga :o
30:- styck ;) så det är ett huuuge tips till alla med navelpiercing!
Orkar inte ta bild på de just nu så lägger upp ett inlägg med de & skorna imon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0