godnatt!

Kom hem för någon timma sen men satte mig framför tv:n med mamma och brorsan och kolla på irene huss :)
Tycker faktiskt om svensk thriller/deckare.
Eller iaf irene huss, wallander och beck :)
Vad tycker ni om svenska thriller/deckare..?
Som sagt glömde säga förut att jag fick reda på tio minuter innan samling att vi skulle spela match i borås :o
Shiit vad jag fick stressa.. inte bra aso..
Men som tur va, va min tränare inte arg som jag blev väldigt förvånad över haha..
Mötte borås som sagt men förlora typ med tio poäng, gick ju jättebra under första halvlek :(
Är i alla fall nöjd med min insats tyckte verkligen jag gjorde jättebra ifrån mig hehe..
Hörs imon puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0