happy valtentines day!

Hej alla sötnosar passar på att skriva ett extra gulligt inlägg nu innan jag drar ut!
Idag är det ju som sagt alla hjärtans dag hehe.. Men whatever ni som sitter & whinar om att ni inte har ngn kille idag.. LEV LIVET MED ERA KOMPISAR!?
Emma stack typ hem för en halvtimma sen för hon skulle äta så har nyss satt in mina linser inte bra att göra nu när ja hade smink f*tta!
Så idag ska jag på bio med älsklingen terese vet inte än vilken vi ska på så får väl mobilblogga om det sen..
Tycker bilden blev läskig för linserna är mörkare egentligen så blixten gjorde typ så att det såg ut som de va typ sådär gröna haha.. Men va tycker ni va det fint/fult?



Glad alla hjärtans dag mina söta bloggläsare ni får ha en toppendag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0