hehe hej..

Skulle skriva ett inlägg när jag kom hem från träningen men så blev det inte..
Gissa vad mamma kom hem från posten med förut..?
Mina linser! Tog typ en halvtimma att få in de haha (har aldrig haft det innan)
Ska nog ha de till skolan imon så då får ni se färgen :) suprise suprise..
Just nu lyssnar jag på sovmusik som jag kallar det och ska sätta på tv:n.
Satt och kolla gamla bilder från min fest förra året & med två kompisar som jag umgicks med väldigt mycket 2010!
Saknar det riktigt mycket, saknar oss :( Bilderna fick mig att tänka tillbaka på våran humor, snack om allt o shit.. Så jag börja gråta jag saknar det vill ha det nu men vi har splittrats ni är med andra som jag också är!
Även fast det kanske inte är att vi inte umgås mer vill ja kunna träffa er ibland eller nåt!
Älskar er elaine & tamar, Fis, fjärt & prutt minnen för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0