hemma!

Hej allihopa!
Jsut nu gör jag inte så mycket hehe :)
Ska käka något o lite så.
Lägger upp en bild på hur jag ser ut sen eller nåt orkar inte nu..
Dag nr 2!
Min första äkta kärlek

Var nog marcus hehe en kille jag va tillsamans med förförra året altså somarn 09 tror ja?
Har ju vart tillsamans med folk innan han men då tog jag inte kärlek seriöst eller vad man ska säga. Saknar den somarn riktigt mycket! Alla dagar på stranden, hos dig & på dagistaket..
Kom ihåg att efter du gjorde slut med mig stack jag alltid till dagistaket och kollade på det vi skrivit där uppe.
Men som tur är efter allt strul mellan han och mig efter han gjorde slut är vi bra kompisar i dagsläget..
Om ni vill veta något mer om detta så fråga på :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kan du inte beskriva hur han ser ut och hur han är?:)

2011-02-07 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0