Home sweet home!

Hejsan!
Kom precis hem för några minuter sen..
Jag fick sova hos terese i alla fall igår haha.. efter lite tjat :)
Vi skulle ju egentligen på fest igår men den festen blev inställd -.-
När jag mötte de på järn (de hade vart hos nelly en annan kompis) så stack vi till bk..
Käkade där och så kom det två killar som hade tjatat om att vilja hänga med på festen så vi bortförkara oss och massa men han ba..
nelly: ni kan inte hänga med oså för hon får inte ta in mer på festen.
killen: men jo kom igen vi kan vänta utanför ska vi dra eller?
nelly: men ni kan ju inte hänga med?
killen: ska vi dra nu eller?
HAHAHAH så höll han på i minst en halvtimma -.-
Men är så jävla trött så drog på mig myskläder & sen blir det gäster -.- uääää
Ska lägga upp bilderna från skidresan nu :)
puss!
Min rosa söta mjukisdress hihi..



Sliten chey med playboykudde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0