kaos..

Hemma.. äntligen!
När jag gick hem från konfan så var ingen hemma så ja, ja blev utelåst! Försökte ringa min bror & mamma men inen svara, haha perfekt de kan svara när det inte är viktit men när man behöver få tag på de får man inte det!
Så jag fick åka till mamma och hämta nycklarna & lite pengar.
Stack sedan till hemköp och köpte lite chips & dricka mums!
Så nu sitter jag här och myser ensam hemma hihi :)
Har också provat mina skor som mamma hämtade i posten från nelly GAAH DE ÄR HUR SNYGGA SOM HELST! :o
Orkar inte visa de nu så i do it tomorrow if it's okey? ;) promise you won't be dissapointed!
Hörs imon puss!

Kommentarer
Postat av: julia:)

babe du är fin, föressten snygg header.

och jätte fina smycken som din mamma hade handlat till dig i inlägget där nere §

2011-02-26 @ 02:57:23
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0