kommer snart blåsa bort av detta väder :o

I göteborg blåser det jävligt mycket, känns som jag ska blåsa iväg eller något!
Kom hem från skolan för en halvtimme sen.
Proven gick nog ganska bra tror jag så får se hur det blir med de :)
Ska lägga upp fina smycken mamma hade köpt till mig när jag var i skolan hihi hon är för gullig!
& idag ska jag hämta mina snygga skor!
Sen blir det konfa & senare träffa tirrää och nellöö!
Jag idag:
i feel black!
Bestämde mig för att ha svarta kläder och piffa upp det genom att ha snygga smycken till ;)
Svart blus från bikbok.
Halsband från raglady som jag fick av älskade vera i julklapp!
Sen svarta skinnbyxorna från fiorucci.
Armband från raglady & fiorucci.
G I L L A!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0