match!

Hej allihopa!
Har bestämt mig för en sak.. Känns som det inte är lika kul att blogga mer vet inte varför ja tycker de men det är inte lika kul mer, så ska bara blogga när jag känner för det!
Just nu gör jag inte så mycket, har nyss druckit upp min latté och ska äta snart för ska spela match mot sätila sen.
Wish me luck..? (ni som inte visste så går jag i basket)
Som sagt har blivit vän med tjejerna jag bråka med i klassen nu så det känns faktiskt skönt!
Passar på att visa hur jag ser ut idag då:
Tunika/kläning, gina tricot.
Tröja, kom inte ihåg..
leggins med lappar, JC


facelook, haha jättefint :)
skriver sen tror jag puss!

Kommentarer
Postat av: cecilia

svar : erkänn snygging. Jag saknar dig :( <3

2011-02-01 @ 15:33:55
URL: http://ceciliapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0