nyvaken.. igen!

Sov vid vem ngnting och vakna typ nu :o
Mamma kom hem nyss så hon är så gullig & köpte hem choklad till mig hihi.
Vilken är eran favoritsmak av alla marabou choklader..?
De har ju hittat på så många nu!
Själv är jag mycket för daim, digestive & apelsin krokant.
Har inte gjort några läxor efterssom jag va så trött så måste försöka göra det nu!
Vi har två prov imon, Engelska & So. Engelska kommer det nog gå bra med för har alltid haft lätt till det men måste öva ändå, So ska vi kunna saker om hinduism & buddism så i have to work now!
Satte på tv:n och såg att simpsons the movie är på tv haha tycker faktiskt den är bra! ;)
Vad tycker ni då?

Nu ska jag göra mig en chaílatté, sätta mig framför tv:n, try to do my homework & kolla på film hihi puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

Få gratis trisslotter, biobiljetter, digitalkamera eller playstation?

Bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=43303

2011-02-24 @ 22:39:40
URL: http://nattstad.se/ensanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0