Snabbt inlägg innan jag drar!

hejsan allihopa!
Just nu fixar jag mig för ska till stan med mami och kolla runt lite hehe..
Ska göra 1 dag nu
Hej jag heter maria och jag kommer från filipinerna och är 14 år, detta år ska jag fylla 15 och jag vill så gärna ha en moppe :)
Jag älskar att vara med vänner, dansen och mycket mer!
Jag bor i göteborg och har en mamma, pappa och en irroterande brorsa.
Jag älskar mode, allt med kläder, smink och sånt tycker jag är jättekul och det vill jag gärna ha som drömjobb hehe :)
Fast inte i sverige vill jobba utomlands, helst USA!
Vad jag tycker är jag ofta en snäll tjej som är välkomnande åt de flesta men det finns ju undantag men då måste de/personen gjort ngt mot mig eller kompis..
Saknas något från min presentiation som ni vill veta mer om så komenteraaa!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0