Städa!

Dags för städning!
Hahah är lite konstigt älskar typ att städa hos mina kompisar men hatar att städa mitt eget..? hmm..
Kom hem från skolan nyss så ska städa mitt rum nu så jag kan dra ut och träffa saknade terese och ida! <3
Hade mina färglinser till skolan blev riktigt nöjd aso! hihi
Ska ta kort på det sen så ni får se hur de ser ut och vilken färg det är ;)
Dag 5!
Min senaste mardröm:
hmm haha det va väldigt längessen jag drömde madrömmar :o
Har faktiskt inte gjort det på ett tag så tyvärr får jag säga att jag inte kommer ihåg den..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack så jätte mycket! :)

Kram

2011-02-11 @ 14:52:24
URL: http://claralindblom.blogg.se/
Postat av: malin

typ,ja, jättefin blogg! :]

2011-02-11 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0