tränat!

Kom nyss hem från basketräningen så precis när jag kommer in står min brorsa framfrö mig och säger att det finns pizza i köket haha mmmm vilken tjockis jag är!
Men det skadar inte för är så nöjd med min vikt, vill verkligen inte skryta men känns som jag kan ploppa i mig alla onyttiga saker utan att bli fet hehe, men inte så konstigt tränar basket två gånger i veckan (egentligen tre) men skippar en för dansen. + matcher på helger! :o
Fullt schema har jag..
Innan träningen idag stack jag till elin och sen till torget, där käka jag på subway (haha bara skräpmat idag :o) och gick runt och kolla kläder innan vi stack till träningen.
Vi köpte oss också ett gulligt "kompis" halsband på Ur och penn!
Tips, just nu är det rea på ur & penn så passa på alla halsband kostar 30:- :O :O :O
Glömde också säga att jag köpte mig en magthisrt igår kan visa den sen eller nästa gång jag tar på mig den puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0