Gittar vidare till Therese och svar på tal!

Börjar med att säga ett stort grattis till min älskade vän Therese!
Ska till henne snart och sova över där, får se va vi hittar på :D
Fick en söt komentar av en bloggläsare!
Hej Johanna! Va söt du är hoppas du fortsätter läsa min blogg!
Först undrar jag om jag har dig på fb hehe ? :)
Den tunikan hon har är faktiskt min och kommer från en affär som heter Alamé den ligger på kungsportsplatsen och näsa fiorucci, om det är en vit bänk utanför så har du nog kommit rätt och så brukar det oftast vara en mörk kvinna som jobbar. Märket vet jag faktiskt inte men de flesta kläder därifrån kommer från italienska designers, passa på att gå dit nu för de är rea! Hoppas du fick svar på din fråga kram!

Kommentarer
Postat av: sasse

Sv: aw är glad att jag inspirerar dig och tack! Din blogg är jätte fin!

Ha det bra, kram sasse :)

2011-07-09 @ 21:03:36
URL: http://sasseswoorld.wordpress.com
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Va i Grebbestad som det stod i inlägget xd

2011-07-10 @ 02:33:50
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: johanna

visa den på? om du har lust! :)

2011-07-10 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0