In mot stan

Hej!
Vakna tidigt idag haha även fast jag somna typ halv sex idag..
Ska äta & fiksa mig nu för sen drar jag och tjejerna in till stan, ska kolla lite saker & fika tror jag.
Så ska försöka ta lite bilder :)
Btw: Ville tipsa om en sjukt bra och inspirerande modeblogg som jag förljer.
Klicka HÄR för att komma till bloggen.
Tjejen är sjukt vacker & man får erkänna att man blir avundsjuk på vem hon är tillsamans med.. ;)

Kör igång en liten enkel tävling hehe..
Den som gissar vem hennes kille är vinner en länkning!

Så komentera inlägget du ska ha en blogg & skriv vem du tror det är.
Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju inte se hennes blogg

2011-07-08 @ 13:42:00
Postat av: Anonym

Newkid eller?:P hade för mig de..

2011-07-11 @ 23:37:57
URL: http://linasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0