Känner för att skriva av mig.

Jag mår dåligt, helt seriöst.
Jag vill inte hänga ut någon och ja säger redan nu att jag tror detta inlägg kommer bli långt.
Jag gör inte långa inlägg de va då jag inte kunde skriva som jag gjorde långa inlägg och berättade i detalj vad man gjort under dan för bloggen..
Men känner att jag behöver skriva av mig och släppa de för jag grät till sömns igår natt och det känns som jag ska göra det idag med.
Vill inte hänga ut någon på bloggen så därför kommer jag inte nämna några/någons namn.
Fick reda på en sak igår jag önska jag aldrig fick veta eller skulle hända.
Men nu är det så och jag får tyvärr acceptera det.
Jag har gjort än dum sak som jag trodde jag skulle må bra av men bara ångrat.
Det känns som jag fått flera knivhugg rakt i hjärtat & som att smärtan stannar kvar.
Jag brukar oftast vara den glada energifulla tjejen som sprider skratt och glädje, fast känns som jag tappat det så som jag mår nu.
Jag vill inte framstå eller att ni ska tro att jag är en tjej som skriker "attention" jag mår bara dåligt & känner att ja behöver skriva av mig. Detta är ju trots allt min blogg och ens egna blogg ska ju vara så orignell och personlig som man själv vill. Så jag väljer att skriva hur jag känner..
Jag vill så gärna att denna person fick hoppa in i min kropp och känna min äckliga smärta ja har i mig.
Tanken på det jag fått reda på snurrar runt i huvudet så fort jag slutar ha kul med vännerna eller blir ensam.
Jag vill inte visa för de att ja mår dåligt för jag hatar att visa mig svag. Jag vill bara komma bort härifrån ett tag ett långt jävla tag. Hoppas verkligen på att vi kommer resa nästa vecka för de är en sak jag behöver som allra mest.
Slippa alla bekymmer och att vara olycklig! Där kommer jag iaf kunna slippa tänka på det. Jag behöver det verkligen.

Kommentarer
Postat av: Sheila

llåter som att du är heartbroken...?

2011-07-06 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0