Lång dag..

Kom nyss hem..
Haha blev inte direkt somvi hade planerat idag..
Skulle ju till stan och fika men istället tillbringade vi nästan hela vår dag på att vara i Östra sjukhus.
Haha har skuldkänslor för min pappa erbjöd sig att skjutsa mig, Neira och Cicci till stan så när vi skulle in till bilen ser jag inte Ciccis hand mellan bilen och dörren så skulle stänga o råkade klämma de..
Hon hade skadat de veckan innan då hon ramlat med cykeln & jag överdriver inte hennes fingrar va lika tjocka som korvar hon valde heller inte att kolla de så pappa sa att de va bäst att dra dit.
Två sprickor hade hon i fingrarna förlåt cicci!

Stack sedan till stan kolla runt men sen palla vi inte mer så drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0