Ny duschad!

Nyss dushat håret..
Kom hem från Melbystrand för en timma sen kände verkligen för att håret behövde tvättas!
Skulle egentligen ut men det blev inte av så tänkte koppla av och sätta på ngn bra film.
Haha en oviktig sak jag har att berätta..
För ett år sen hade jag en ipod, min mamma brukade låna den och tyvärr så är hon väldigt slarvig av sig så hon "tappade" bort den. Som tur är har man en bror som hittar saker så har äntligen hittat den! Kul att höra gamla låtar man lyssnade på.. Ska ta och lägga in nya låtar på den!
Nu när jag är hemma från Turkiet och Melbystrand så är det mycket bloggande igång.. Igen!
Jag just nu, Tshirten kommer från Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0