Svaren!

Nu kommer de!

Vart kommer du ifrån?

Svar: Jag är född i filipinerna & jag är halv filipin för min pappa är svensk.

Vad har du för musikstil?
Svar: Jag lyssnar på olika musikstilar, hiphop, rnb, house & dancehall är ett av exemplen :)

Har du en pojkvän?

Svar: Nej inte nu.

Hur länge har ditt längsta förhållande varit?

Svar: Nästa en månad, har inte haft kille på jättelänge så därför jag inte jag inte haft längre förhållanden..

Hur lång är du?

Svar: Haha jag glömmer alltid av men har för mig att jag är 1.56 väldigt kort!

Hur mycket väger du?

Svar: 43 tror ja.

Har du några syskon?

Svar: Yes en lillebror.

Har du blivit heartbroken någon gång?

Svar: Ja, flera gånger!

Vilken klass går du i?

Svar: Jag ska börja i nian efter sommarlovet.

Hur länge har du bloggat?

Svar: Har gjort inlägg sen juni 2009 men har gått upp och ner sen dess, de är nu jag tagit tag i bloggen som mest!
Om du fick berätta hur du är som en person bara sådär vad skulle du säga?

Svar: Hm, tror jag skulle säga, att jag är en energifull, pratglad, positiv, snäll person.
Har du några fördomar?

Svar: Nej.
Är du den sorts person som t ex inte gillar hur en person ser ut, och därför utesluta att vara vän med personen pga det?

Svar: Verkligen inte!
Vad är det mest känsliga ämnet för dig?

Svar: Svår fråga, vet faktiskt inte.
Har du gjort/gör något som du verkligen ångrar kanske t ex mot en person eller har du gjort saker som är fel då menar jag riktigt fel och dumt sånt som du trodde du aldrig skulle kunna göra?

Svar: Ja det har jag. Det har nog de flesta, vi alla är människor & vi lär oss av våra misstag.
Tar du din blogg på högsta allvar, försöker du uppnå något med den?

Svar: Inte direkt att jag har mål på att bli en av sveriges största bloggare i framtiden, hade vart kul och få mer läsare självklart tar jag min blogg på allvar!
Är du djup av dig?

Svar: Inom vissa ämnen kan ja vara det.
Vill du ligga med mig då?

Svar: Haha nej de är lungt.
Har du gjort din design själv, om inte vem har gjort den då?

Svar: Nej jag har inte gjort den själv, hon som gjort den heter Maria hehe och är sjukt grym på att göra designer!
Kan inte du göra en sminkvideo och lägga upp mer videos när du dansar?

Svar: Visst kan ja de, ngn gång när jag har tid! Och dansvidos kommer det komma mer av!
Har du en iphone?

Svar: Yes
Har du abomemang?

Svar: Ja det har jag.
Kan du förklara hur det går till, alltså går man till en butik och frågar om en iphone och sedan betalar man i månaden? Din blogg äger!

Svar: Vad jag vet och kommer ihåg var att jag stack till telenor och sa att jag ville ha en iphone, de visar den och efterssom de är abomemang så betalar jag inte för mobilen utan för abomemanget och sedan betalar man varje månad, gäller bara att inte utnyttja abomemanget som tyvärr jag gör, blir höga räckningar..
Och tack hoppas du fortsätter läsa den!
Tack för alla frågor ni är bäst mina läsare kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0