Turkiet 2011!

Nu kommer äntligen de (efterlängtade..?) bilderna från Turkiet!
Resturang/Baren brevid vårt hotell, jobbade det trevliga servitörer & Ägaren! Saknar stället och dit kommer jag komma tillbaka!
Första dan.. blek!



Här är ägaren från resturangen/baren han va så snäll, rolig & äkta! Man kände verkligen att han inte pratade med oss för pengar han ville verkligen  lära känna oss. Haha ser man mig i bakrunden.. sur?



Underbara stranden!











Haha åh gud.. Ville köpa en magdansös dräkt och killen som är med på bilden jobbade på stranden första dan vi va där.. Mamma retade mig och sa att ja va kär i han och sa de till hans pappa som är ägare där jag köpte min magdansös dräkt.. Han blev galen och ville ta bilder Haha som ni ser..







Saknar världens sötaste hund, Buddy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0