09:32

Känner att jag blivit lite galen i frågelistor eller vad man kallar de..
Kör på en nu har inget att göra hehe ;)
Du heter: Maria
Smeknamn: Kallas marre haha mer än vad jag kallas maria har en liten känsla att jag kommer kallas de i framtiden..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Haha har ingen speciell men brukar oftast lyssna på sorgliga lugna låtar
Beroende av: Min familj och vänner.
Vad tror folk om dig: Haha ingen aning beror väl på om de hört ngt om mig hehe men bryr mig inte ett piss om ngn okänd person tycker illa om mig because they don't know me ;) hoppas iaf att de flesta tror bra om mig!
Vad får du oftast komplimanger för: Mina kläder, leende och hår.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv, haha visst finns väl de som inte klickar med mig oavset att man är sig själv men så är de ju för alla? Men va pratglad, skratta och va crazy de gillar ja hehe!
Brukar du skratta för dig själv: Haha yes
Vad står det i det senaste sms: Nu går de
Vem var det ifrån: Tavve
Var bor du: Göteborg!
Trivs du där: Som fan!
Hur svarar du i mobilen: Hallå!? Om de är okändt eller typ farmor så svarar jag hej det är maria hehe..
Vem ringde du senast: Tavve
Vad sa den senaste du prata i telefon med: Vi prata om allt möjligt
Antal timmars sömn inatt: 6 timmar
Sov du ensam: yes
Hur känner du dig nu: Jävligt pigg, glad och taggad för stranden!
Vanligaste färg på dina kläder: ingen speciell färg som är den vanligaste på mina kläder.. Speciellt inte nu på somarn då jag älskar färglatt och starkt!
Vad tycker du om fötter: Haha hatar mina egna så enormt mycket och har typ fotfobi är så äcklad av fötter aso allas fötter! Sjukt, har aldrig förstått mig på hur de kan finnas vissa som tänder på fötter förlåt till er som gör de men ja tycker de är weird..
Vem saknar du: Min pappa!
Hade du en bra kväll igår: Riktigt mysig!
Favoritdryck på morgonen: Juice eller kall ice tea (speciellt till somarn)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Lite olika beror ju också på om man är trött eller inte.. Om jag har kompisar eller snackar med ngn rolig i telefon kan de vara till 7 eller mer, annar är de väl mellan 1 halv 3.
Är du blyg: När jag träffar nytt folk har jag haft väldigt enkelt för att lära känna de, men är konstig har märkt att när de gäller boys och kärleken så kan ja bli blyg.
Sysslar du med någon idrott: Gick ju i basket men ska nog sluta till hösten, går i dans också som jag kommer gå kvar i.
Tror du på kärleken i första ögonkastet: Yes
Vad skulle du göra om du va en kille för en dag: Haha ja vet inte faktiskt!
Är du nöjd med mitt liv: Ah
Är du bortskämt: Hehe lite kanske..
Vad gör du imorgon: Städar för min pappa kommer hem!
Vad är det värsta du vet: Krig, våldtäkt, barnmisshandel och trafficking.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Självklart!
Vad är det finaste du har fått: ingen aning
En speciell dag du minns:
Du samlar på: Inget
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Öppnat  ett hur i ett fattigt land för hemlösa barn där de kan få sjukvård och mat, sen skulle jag tagit de som  blivit över o köpt de ja velat ha.
Vill du gifta dig: Självklart! But not know.
Vill du ha barn: samma som frågan ovanför.
Är du musikalisk: Haha ja..
Bor dina föräldrar tillsamans: yes
Biter du på naglarna: nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0