Dance your passion.

Ni som inte vet eller undrar vad för dans jag går i så heter dansen Dancehall.
Dansen kommer från Jamaica och det är mycket energi i dansen, det gillar jag!
Det är också mycket akrobatiksom tex stå på huvudet och gå ner i spagat, kan inte gå ner i spagat än men de kommer. Jag har gått i två terminer och till hösten blir det den tredje. Ska be mina kompisar filma mig någon gång så kan jag visa när jag dansar.
Tänkte lägga upp lite videos på två tjejer som inpirerar mig och får mig att vilja kämpa som mest!
Sjukt grymma är de.
Detta är shisha hon vann Europas Dancehall tävling 2007 och är sjukt grym!
Detta är Binta och hon kommer från uppsala tror jag hehe och hon vann reggaeton 2007 eller 08 och kom fyra eller femma i en dancehalltävling i stockholm. Sjukt vacker är hon men hitta inte ngn video där hon dansa eller vad man ska säga hon dansar i denna men de är mer stå på huvudet och akrobatik i denna men grym är hon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snälla, kan inte du rösta på min klänning? Den finns lite längre ner i min blogg :)

2011-06-29 @ 12:53:28
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hej, idag är sista chansen att vara med och tävla om ett armband gjort av sötvattenspärlor så var gärna med :)

http://smnmode.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-armband-fran-ritazdesign.html#comment

2011-06-29 @ 15:24:40
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: anna

Snälla kan du inte lägga ut en video på när du dansar.

du kan väl visa hur man gör och så det skulle vart jätte intressant att se på och så vill man ju se vad du har lärt dig:)

ps: du har en rolig blogg när du väl bloggar!<3

2011-06-29 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0