Do you want to know me?

Erica hoppas de inte gjorde ngt att jag tog denna text eller vad man ska kalla de från din blogg men den verka lite rolg hehe som ville också skirva den på min blogg.
Mina tre favoritfärger:

Färg1: Svart
Färg2: Turkos
Färg3: Rosa
I år har du:

Lärt känna en ny vän: självklart!
Fått ditt hjärta krossat: nooo
Träffat någon som förändrat ditt liv: haha vet inte
Fått reda att någon pratat om dig: har ja säkert hehe
Kysst en kompis: ofc
Blandat:

Vill du ändra ditt namn: nä eller iaf inte nu..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade tjejmiddag tror jag.
Vilken tid vaknade du idag: Haha ingen aning..
Vad gjorde du igår runt midnatt: Film
Någonting som du längtar till: Att få resa utomlands!
Senaste gången du träffade din pappa: En månads sen ung.
En sak du skulle vilja ändra på ditt liv: Inget just nu.. tror ja haha
Har du någonsin pratat med någon person vid namn jens: Haha nä
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag mår illa..
Långt eller kort: ?
Vad gillar du gällande dig själv: mitt hår hehe
Din första:

Operation: har aldrig opererat mig hehe
Piercing: naveln
tatuering: har ingen
Sport:Basket
Husdjur: Räknas fiskar?
Vaccination du minns: i skolan tror jag
Alkohol du drack: xcider o öl
Vad är bäst med det motsatta könet:

Läppar eller ögon: beror på hur han ser ut?
Kramar eler pussar: Båda
Kortare eller längre: Haha de får inte vara för långa för ja är inte direkt lång hehe ;)
Romantisk eller spontan: Romantisk
Tatuering eller piercing: Tycker inte de är så snyggt med killar som har piercing i ansiktet men tatueringar är väl inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0