I love my readers!

Hej ville bara säga till alla söta läsare att ni är så gulliga som tror på mig!
För ni fortsätter läsa min blogg även fast jag inte bloggar!
Men ska verkligen försöka uppdatera minst ett inlägg varje dag framöver, blir ju roligare inlägg nu när sommarlovet börjar!
Vi slutar nästa vecka, när slutar ni?
Under helgen har ju det mest vart basketcupen kom till semifinal sen åkte vi ut efter att vi mötte söder.
Kan ladda upp lite bilder från helgen lite senare.
Nu ska ja kolla runt lite bloggar och senare blir det säsongens sista träning innan avslutningen på torsdag.
Jag skriver sen och ska också ta kort eller göra ett videoinlägg från mina nyinköpta saker hehe.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0