Design fixad!

Hej kom hem från läxhjälpen för en stund sen..
Loggade in på min blogg och märkte att maria fixat designen.
Riktigt nöjd och tackar dig jätte mycket för hjälpen urgulligt!
Hennes blogg hittar ni här,  http://mariaceciliaa.blogg.se/ tacktacktack!
Bara ett litet problem märkte att du skrev maria ambjörnsson på headern :| heter ju nu mercado men har inte kunnat ändra de på fb.. Om det inte är för mycket jobb eller komplicerat så du måste göra om hela skulle de va snällt om du fixat så att det stog mercado.
Blir lite konstigt om jag heter mercado på bloggadressen oså hehe ;)
Men ingen fara ifall det är för mke jobb eller ngt då skiter jag i det.
Annars är jag nöjd med allt så tusen tack igen!
Riktigt nöjd!
Ska fixa mig lite sen drar jag ut & träffar terese & louise hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0