in my head.

En sak jag fick i huvudet just nu är något jag tänkt på mycket!
Det är ganska svårt att träffa folk som säger och som man själv säger att man saknar och vill träffa snart, eller så är det för mig iaf..
Jag måste hinna med basketen, dansen och skolan + att det oftast är matcher på helgen.
Man vill ju hinna träffa sina bästa vänner somdå är ida och terese men jag vill ju träffa andra också.
Förstår ni vad jag menar..?
Det är lite svårt att förklara och jag skyller inte på någon!
Men ja vill så gärna hinna träffa alla men de går likssom inte!
Längtar sååååååå till somarn! :(
Är så arg, va så fint väder i början av veckan & nu är det skitväder igen :@ vafan liksom!?
Solen kom tillbaka?
Godnatt alla va bara tvungen att skriva av mig lite..

Kommentarer
Postat av: clara♥

kika in hos mig och kolla om det var just du som vann dagens blogg!

2011-03-11 @ 19:32:40
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0