tränat!

Kom nyss hem från basketen..
Haha ja vet, nu tror ni kanske att jag skolkar..?
Men nej mådde faktiskt inte bra i morse så stanna hemma och tror jag behövde vila.
Träningen gick väldigt bra!
Fick en komentar av en tjej som heter bella.
Vet inte ifall ni ser så bra men hon frågar om jag hade en tara/raglady påse att sälja för 200:-
Haha jo visst kan jag det men hoppas att du bor i göteborg..?
Och ett tips jag tror faktiskt man kan köpa såna  påsar fast är inte helt säker så tänk över det & hör av dig ifall du vill köpa en sån för har en massa raglady/tara påsar hemma, kram :)

Kommentarer
Postat av: yasmin

hej hej! undrar om du har kvar påsen? köper den gärna av dig:) kraam!

2011-03-07 @ 19:44:33
Postat av: Bella

Hej!såg inte det inläggen förens nu,haha

Men jag skulle jätteee gärna köpa en tara påse av din då!tara och Raglady har slutat sälja de och jag behöver verkligen en!

Hör av dig på mailen eller bloggen eller mobilen: 0707939778

Kraaamar!:)

2011-03-21 @ 05:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0