Home!

Hej alla!
Vädret till eftermiddagen idag var ju lite hmm? Haha det va inte soligt men varmt och likssom fuktigt.. You get it..?
Idag är det vår senaste dag på skolan då vi slutar halv fyra för vi haer estitiska val, musik är ett av de ämnen jag valt och varje år har vi en dag som kallas "drakbergssdan" där alla i skolan är välkomna och man kan uppträda och så.
Jag gav ett förslag på en låt idag om vi kunde spela och det gick över att jag nu ka uppträda den nästa vecka!!
Har upträtt innan om ni inte visste det, la upp en video förra året då jag uppträdde med en kompis och jungde taylor swits låt, love story hehe ;)
Ska lyssna på musik & städa lite tills BB börjar!
Lilla jag just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0