konfa, sen dans!

Hej bloggen!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag ska fixa mig.
Har vart lite stressad för är jag är verkligen en person som vi hinna med allt när jag vet att jag inte kommer göra det.
Hade helt glömt av när vi skulle uppträda våran koregrafi i dansen som är då avslutingen.
Smsade en i min dans och fick reda på att det är imon så vi ska ha repetition idag!
+ Jag har konfirmation varje fredag och idag är det extra viktigt att vi ska vara där för vi ska öva inför när vi konfimeras nästa vecka.
Båda sakerna börjar klockan 5 men dansen kommer hålla på till 10 så tyckte det va bäst att gå till kyrkan först och komma senare till dansen! Smart..? hehe.. :)
Haha bjuder på bilden, sliten tjej!

Kommentarer
Postat av: e

sötnos!

2011-05-16 @ 20:07:30
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0